Maak huis en tuin klimaatbestendig

Vorig jaar hielden wij al een bijeenkomst bij Natuurpoort Van Loon in Loon op Zand over het klimaatbestendig maken van huis en tuin, onder de titel ‘Hoe groener, hoe beter’. Zie hier het verslag. Een goede en interessante bijeenkomst, die vooral bezocht werd door inwoners uit het dorp Loon op Zand. Daarom doen we die bijeenkomst nog eens over, maar nu in Kaatsheuvel.

De inspiratiebijeenkomst wordt gehouden op zaterdag 21 september a.s. van 14.00 tot 16.30 uur in De Rode Loper, Paulus Potterplein 44, Kaatsheuvel. Binnenkort meer informatie over het programma.

Ter inpiratie alvast een animatiefilmpje van de provincie Noord-Brabant:

En hieronder een link naar een pagina met oplossingen en tips (Klik op de afbeelding).

Maak huis en tuin klimaatbestendig

Ter inpiratie alvast een animatiefilmpje van de provincie Noord-Brabant: